Träningsvärk

1kommentarer

För två dagar sedan drog två kompisar iväg mig på en joggingtur, och mitt i spåret när vi slutade jogga fick vi för oss att göra utfall. Man går fram med ett jättestort kliv så att det bakre benets knä nästan kommer ner i marken. Ha! Min träningsvärk igår var jobbig och jag trodde att den kanske skulle ha gått över till idag - men icke. Istället är det en plåga att gå i trappor och att sätta sig på huk är en smärtsam och uttröttande process! Idag var jag och Sandra dessutom jätteduktiga, för vi sprang 2.3 km slingan trots att vi har träningsvärk båda två! Extra tungt var det i den sista uppförsbacken, men vi gjorde det i alla fall!

1 kommentarer

Mamma

15 Oct 2010 20:46

Jag är (nästan) stum av beundran! Ni är SÅ duktiga! Springer ni Vårruset nästa gång? 5 km bara....

Kommentera

Publiceras ej