Mysig skrivarstund

0kommentarer

Nu har det börjar regna igen och det är så mysigt att sitta här i dunklet och bara skriva en rad då och då. Lyssna till smattret mot rutan och tänka sig hur kallt och ruggigt det är utomhus. Visst, det är antagligen inte så kallt som det ser ut, men jag får lite höstkänsla.

Både igår och idag har jag haft enormt bra inspiration till att skriva och det är i sådana stunder som jag vill publicera oftare på Kapitel 1. Jag vet ju att det vore en dålig idé, egentligen. Tanken är att om jag bara publicerat ett kapitel i taget en gång i veckan så kommer jag alltid att hinna skriva så pass att jag utan stress slipper hamna i sitsen att jag inte har några kapitel kvar att publicera. Blev den där meningen rätt nu? Jag vill inte stressa för att hinna ha ett kapitel färdigt för publicering en gång i veckan.

Nu när jag dessutom börjat klättra i kategorin mest lästa så känns det ännu roligare att få publicera mer och att få fler läsare. Jag får väl försöka att publicera stadigt och troget och klättra lika stadigt i placeringarna istället för att lägga upp allt varpå mina läsare inte orkar läsa klart alltsammans.

Kommentera

Publiceras ej