Önskelista!

0kommentarer

Ja man får önska! Dessutom kräver min mamma en önskelista så hon får lite uppslag.

Önskelista

*kontorsstol (nej, jag kan inte släpa med mig en till Skara, men jag önskar mig en och kommer köpa en ifrån Jysk om jag inte magiskt får en innan jul)
*hålslag
*pastaslev
*iglesias humordvd (fluffigt, du vet vad jag menar!)
*yafgc album (fluffigt, du vet vad jag menar!)
*Shetland sheepdog, Blue Merle! (fast nej. Jag har inte tid, och dessutom har jag Illidan)
*dricksfontän till Illidan
*nemialbum
*asterixalbum (det finns en massa som har flera album i varje.)
*ljudisolerande chassi (det är ett under att Illidan inte hör min dator, så högt låter den!)
*wow:cataclysm - collector's edition (den får jag ändå ;))
*hatthylla, ljust trä med stång
*grey's anatomy dvd-box
*true blood dvd-box
*hårddisk
*ny processor?
*nytt grafikkort
*körkortsbok
*kläder ifrån Swedenrock!
*tofflor 39
*full metal alchemist Manga
*cs5
*windowskopia
*en stickad häst som passar med mina jultomtar (denna är till mormor som undrade vad jag ville ha som hon kunde göra)

Jepp, det var det hela än så länge.
Så, vad önskar ni er?

Kommentera

Publiceras ej