Nyckelöverlämning och sista minuten frågor

1kommentarer

Stackars min bostadsvärd på Centrumbostäder i Skara. Han måste vara jättetrött på att svara på min frågor, men å andra sidan, vem ska annars göra det? Han svarar snabbt och han svarar bra, så nu kan jag omöjligt ha fler frågor känns det som.

Det jag undrade över var i alla fall följande.

*Kommer jag kunna hämta ut nycklarna till lägenheten på lördagen?
*Finns det något förråd eller källarutrymme som tillhör lägenheten?
*Vad finns det för internetmöjligheter? Finns det ethernetuttag eller är det dsl som gäller?
*Slutligen så undrar jag bara för sakens skull om det går bra att ha en egen frys i lägenheten?

Svaren jag fick var följande.

*Han ska skicka nycklarna idag, vi håller alla tummarna för att posten inte slarvar bort fler brev. Deras öppetider är annars 7-16 på vardagar.
*Det finns ett källarförråd till varje lägenhet.
*Båda möjligheterna.
*Frys gick alldeles utmärkt att ha en extra utav.

Det kan ju nämligen inte vara enbart jag som undrar om de här sakerna. Nu vet ni i alla fall, alla ni som ska bo i studentlägenheterna i Skara.

1 kommentarer

Mamma

11 Aug 2010 10:17

MEN FINNS DET GARDINSTÄNGER????? ;)

Kommentera

Publiceras ej