Dagen före uppropet

0kommentarer

Äntligen lider veckan mot sitt slut och jag kan på måndag se fram emot uppropet. Detta är även den första dagen med sol utan regn som varit nu under veckan. Detta måste ju vara ett gott tecken!

Jag har tagit fram min väska och lagt ner ett block och pennskrin, man vet aldrig när det kan komma att behövas, ofta ska man skriva upp saker redan första dagen, samt köpt synålar så jag äntligen kan få sy på mitt Gotlandsmärke på väskan.

Upropet är klockan 10:00 i aulan i Undervisningshuset här i Skara.
På mitt schema står det att det är Intro djuromvårdnad och Upprop i aulan på förmiddagen samt Intro djuromvårdnad, information, presentation mm. på efermiddagen.
Jag längtar redan. Ska ta en titt på kursmålen ikväll också, det skadar inte att vara extra förberedd.

Kommentera

Publiceras ej