Kapitel 19 - Ett problem kommer sällan ensamt

0kommentarer

Det nittonde kapitlet kan ni hitta här. Jag minns denna typ av aktivitet så himla väl. Pristiggandet. Den stora fasan för alla ideella föreningar. Fy vad jobbigt det var! Jag tyckte aldrig att vi riktigt gjorde tillräckligt mycket för att tacka de som sponsrat oss heller, så det kändes mer som om man lurade dem av saker. Nu med sociala medier spridda lite bättre är det liksom lättare att tagga företag och visa upp dem, vilket genererar mer uppmärksamhet. Jag vet inte, bara en tanke. Nu till kapitlet!
 

"På McDonalds fick jag en glad blå ballong som tröst. Efter det gick jag och ballongen in i en sista butik och därefter gav vi upp. Faktiskt. Ballonger löser många problem men banne mig inte dessa.
”Hur gick det?” undrade allesammans inklusive Robyn som redan var tillbaka.
”Jag fuskade, jag kom tillbaka för en timma sedan” erkände Robyn. ”Det var så hemskt pinsamt så du kan inte ana.""

Passa på att läsa nu! Det här kapitlet är kort och vi börjar närma oss slutet. Fyra kapitel kvar och sen är boken som jag arbetat med till och från i två år äntligen klar. Min första färdiga bok. Det är inte varje dag det händer, men snart så!

Kommentera

Publiceras ej