Vi som trodde det var över nu

0kommentarer

Man skulle kunna tro att vi efter idag, när alla presentationer är gjorda, borde ha lite tid för oss själva. Kanske pyssla lite granna med det sista på arbetet och därefter skicka in det. Icke! Efter allas presentationer och lärarnas kommentarer kan man ju inte annat än känna att skiiit, detta måste jag ändra på, nu!
 
Imorgon hade jag tänkt fixa till det sista. Bland annat ska jag lägga till en bra källa, och sen snygga till allt som min opponent tyckte kunde förbättras, för allt det var bra kritik. Riktigt bra kritik! Återkommer till den imorgon när jag snyggar till det.
 
För övrigt var jag den enda som hade ett kattfall! Den enda! Ja där försvann hela poängen med att koda sitt arbete! Fördelen var att det åtminstone blev lite omväxling när det var min tur att presentera mitt arbete.

Kommentera

Publiceras ej