Stall Blåklinten - Kapitel 1

0kommentarer

Vi börjar med länken till boken, klicka här.
 
Tusen inlägg idag känns det som! Som jag tidigare skrev om så har jag äntligen lyckats skriva klart det första steget i min första riktiga bok! Det jag skrivit tidigare har mer varit av novellkaraktär. Så om detta är det första steget, vad är då det andra? Jo, att renskriva! Jag har 13 kapitel upplagda på Kapitel 1, och minst lika många opublicerade. Alla måste snyggas till såklart, och det är detta jag arbetar med nu.
 
 
Jag ska inte ljuga. Kapitel 1 fungerar som så mycket annat i den digitala världen. Flest visningar och flest röster vinner. Detta betyder att ni kan hjälpa mig jättemycket genom att bara klicka på länken och kika lite. Givetvis blir jag glad om det är någon därute som vill läsa min bok, men jag förstår också att hästböcker kanske inte är det mest intressanta för de som jag tror läser min blogg.
 

Kommentera

Publiceras ej