Bilder från Hazardlan #35

0kommentarer

Så har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt upp de sista 18 bilderna som jag hade från förra lanet på lanbilder.se. Alla de som heter något med Hzv44Pic har jag tagit. Med mina bilder gäller som vanligt att ni mer än gärna får använda dem för personligt eller kommersiellt bruk, så länge som ni inte säljer själva bilderna eller delar av bilderna. Det jag menar är att om ni behöver dem för en affish ni ska göra, ett skolarbete, en artikel eller dylikt så är det helt okej. Ni får gärna tala om var bilderna kom ifrån ifall ni använder dem, det hjälper Hazard som förening i det här fallet då det blir mer reklam för föreningen.
 
ett smakprov av bilderna från förra lanet kommer här.
Jag med min pumpa. Nyman bakom mig.

Delar av lanet.

Lankärlek, Henkon och Drakir.
 

Kommentera

Publiceras ej