Kapitel 12 - Vad är det som är fel?

0kommentarer

 När jag har skrivit den här boken har utgått från många självupplevda händelser. Givetvis har jag modifierat dem, men grundkärnan har funnits kvar. Den sluga nästan omärkliga typen av mobbning som förekommer i stall har jag blivit utsatt för, och är en stor del av den här boken. Jag har en förhoppning om att den som läser den får upp ögonen för att mobbning utan slag eller fula ord också är skadlig. Utfrysning, pikar och menande blickar eller ord är precis lika giltiga för att kvalificeras som mobbning. Boken hittar ni som vanligt här.
 
"Strimmor av torkade tårar syntes fortfarande över hennes kinder och hon vägrade resolut att titta upp på mig.
”Linda?” försökte jag igen. ”Jag förstår att jag måste ha sagt något dumt, men jag förstår inte vad.”
Inget svar.
”Var det för att jag sa att du skulle tävla Ondine? Känns det som om det blev mycket press på dig?”
”Nej.” 
Någonstans djupt därbakom kudden hade det kommit ett trumpet litet svar."
 
Bara två kapitel kvar att titta igenom och snygga till som redan ligger uppe på Kapitel 1. Därefter blir det nytt aldrig tidigare publicerat material!

Kommentera

Publiceras ej