När en like faktiskt kan förändra något

0kommentarer

Likes kan faktiskt förändra saker och ting. Nu när röstningar online blir mer och mer populärt så finns ju där i slutändan vinnare. I detta fall så skulle det kunna vara jag. Om du vill hjälpa mig vill säga. Snälla?
 
Ja, det är en ytterst egoistisk fråga, och det är inte lika lätt som att bara klicka på en gillaknapp på Facebook. Låt mig först få berätta vad det hela handlar om i detta fallet. Jag skrev i somras en erotiknovell som är med i sajten Kapitel 1:s novelltävling Fångad av Lust. Min novell blev tack vare många vänners röster god  tvåa och tog sig därmed vidare till finalen som är just nu! De tio bästa novellerna kommer bli utgivna som E-bok och ytterligare priser tillkommer till de 5 bästa.
 
Hur gör man då för att rösta? Jo, klicka in på denna länk. Scrolla ner och klicka sedan på "Rösta på den här boken till månadens novell!" Då kommer du bli ombedd att logga in alternativt skapa ett konto. Gör något av det beroende på om du redan har ett konto eller inte.
 
 
Jag vet att det är betydligt mer ansträngande än en vanlig ytlig Facebook-like. Och kanske hjälper det inte alls, men jag vill tro det, jag som har en författardröm i hjärtat. 
 
Därför ber jag er om att rösta igen, att rösta nu om ni inte var med och tog mig till finalen och kanske till och med be någon ni känner att rösta eller dela med er av detta på Facebook? Och gärna ge novellen fem hjärtan också, om ni är riktigt snälla och tycker att den är tillräckligt bra =)
 
Tack på förhand, och har ni roliga idéer på fler erotiknoveller så tveka inte att skriva en kommentar!

Kommentera

Publiceras ej