Överraskande intressant

0kommentarer

Helt plötsligt har jag fått många fler besökare på min blogg än vad jag är van vid, vilket är riktigt roligt! Jag vet däremot inte varför och undrar nu om det finns en chans att någon bara kunde slänga iväg en kommentar om vad ni tycker är intressant att läsa om.
 
Är det mina mer debatterande inlägg som lockar? Är det nyheter om SLU som har intresserat er? Är det djursjukskötarutbildningen som helhet eller något helt annat?
 
För er som är nyfikna på hur arbetet går med min studie så kan jag meddela att jag kommer ta nya krafttag på måndag och därefter rapportera om mer intressanta händelser och upptäckter. Jag har lämnat in och fått kommentarer från mina två kritiska vänner och, eh, ja. De kritiska vännerna är alltså inte negativa, de är de som läser mitt arbete och kommer med konstruktiv kritik genom hela exjobbskrusen. Omvänt har jag två klasskamrater vars arbeten jag läser och har synpunkter på. Detta har vi utöver våra handledare, vilket var det jag skulle komma fram till. Min handledare ska få in mitt arbete på måndag och läsa igenom, och tills dess vill jag ha hunnit städa upp och åtgärda det som mina kritiska vänner kommenterat. Vissa stycken finns på två ställen exempelvis för att jag inte ännu vet var den platsar in. Rubriker och underrubriker är lite huller om buller och likaså nivån på texten. Vissa delar är snyggt skrivna och andra nästan skissartade, om man kan säga det om text. Nej, tid att öppna dokumentet och åtgärda!

Kommentera

Publiceras ej