Kort om lite av varje

1kommentarer

Idag tog jag mig till biblioteket för att plugga och blev strax efter lunch klar med material och metoddelen till mitt arbete. Kvar är resultat- och diskussionsdelarna. Planen är att påbörja det förstnämnda direkt efter mötet med min handledare imorgon, jag känner ett behov av coaching innan jag sätter mig framför det skrämmande statistikprogrammet.
 
Vi fick resultaten av anestesiologitentan också. Eftersom jag som vanligt har glömt bort min tentamenskod vet jag inte mer än att jag är godkänd. Hela klassen klarade med andra ord tentan, stort grattis till oss!

1 kommentarer

Elin

11 Apr 2013 23:24

Hej!
Vad roligt det låter att plugga till djursjukskötare. Jag har valt att göra mitt projektarbete nu på mitt sista år på gymnasiet om just SLU! Det vore så kul att få höra från någon som går på programmet. Jag har ett par frågor, skicka ett mail! :-)

Svar: Det ska jag definitivt göra!
Ardente

Kommentera

Publiceras ej