Vi överlistade IKEA

0kommentarer

IKEA, bäst när det gäller billiga möbler snabbt. Lite mindre bäst när man ska sätta ihop dem. Absolut vedervärdiga när man behöver skruva ihop möblerna och inte har rätt nyckel till det. Fastän CB tog med sig en nyckel som hon själv använt för att skruva ihop en IKEA-möbel så stämde ändå inte måtten överens. Sagt och gjort. Jag, CB och Linnea åkte till Rusta, köpte extra skruv ifall att det inte skulle gå att skruva i de eländiga IKEA-skruvarna med multimejselmåjjen som jag också inhandlade. 
 
Två skruvar bytte vi ut för att de var i dåligt skick och riskerade att inte kunna skruvas ur igen. Resten gick i. Faktiskt. Så haha IKEA, vi vann över er och er egen standard! Stort tack till mina vänner som hjälpte mig. Kanske hade jag kunnat skruva ihop hyllan själv, men aldrig att jag hade kunnat resa den eller baxa bort den till rätt läge i rummet.

Kommentera

Publiceras ej