Illidan och jag behöver rösthjälp!

0kommentarer

Hej alla snälla läsare därute!
Ibland behöver man lite hjälp, detta är ett sådant tillfälle!
 
Grizzly Zoo har anordnat en fototävling där man skickar in en rolig bild på sitt djur och den med flest röster vinner en telefon, en telefon som jag vill ge till min underbara mamma! Snälla hjälp mig genom att rösta på min bild!
 
Gå in här, och gilla sidan, sedan klickar ni på hjärtat på vår bild som ser ut såhär:

 
Tack så jättemycket om det bara finns några därute som orkar! Min mamma har precis börjat med en ny modern orienteringssport (jag har fortfarande inte förstått hur det fungerar, men allt som min mamma mår bra av är jag lycklig över) och hon behöver en modernare telefon med kartor och gps. Tack än en gång om ni orkar engagera er, det betyder jättemycket!

Kommentera

Publiceras ej