God Morgon Skara!

0kommentarer

God Morgon!
 
Jag kan avslöja att strax efter tolv så kunde jag äntligen skicka in min skriftliga uppgift. Jag är fortfarande förvirrad över om jag skrivit om rätt saker på rätt sätt, men som Linnea sa, se det som en övning inför examensuppgiften, så det är det jag gör nu.
 
Insåg sent igår kväll att hoppsan, imorgon har jag ju föreläsningar. Anteckningar brukar vara bra. Hm. Jag minns att jag har sett ett block någonstans, var är det nu? Penna är bra också. Den delen tror jag att jag har större chans att hitta. Matlåda har jag i alla fall, men ingen förmiddagsfrukt. Detta är så roligt att se tillbaka på vilka rutiner som var så självklara för åtta månader sen, och nu inse att hoppsan, mina rutiner är visst nerpackade i lådor!
 
Nu en dusch, lite hela och rena kläder och sen ska jag på seriöst jakt efter anteckningsmaterial. 

Kommentera

Publiceras ej