Gamern har inte dött ut!

0kommentarer

Ett tag var jag lite rädd för att jag blivit för gammal för att vara uppe sent och gamea. Lite som att kroppen liksom inte klarade av det längre. Nu tror jag snarare att den inte klarar av det om man samtidigt ska ha någon form av arbete. Däremot nu, när vi har extremt frikostigt med tid, ja då hinner ju gamern inom en vakna upp igen.
 
Jag kände mig nästan lite olydig och väldigt lycklig när jag spelade två Dota 2-games så sent att det nästan började närma sig morgon. Först strax efter fyra kom jag i säng och vet ni, det var nice! Är uppe och pigg, har ätit frukost sedan länge och därefter fortsatte jag med den skrifltiga uppgiften. Så sensmoralen är följande: man blir lycklig av att göra det som gör en glad. Och inspirerad. Just det. Det borde spelas mer spel i världen och krigas mindre! Förutom i spelens värld. Där är det okej.
 
Jag märker att jag glider iväg i tankegången här och börjar associera till konstigare och konstigare saker. Men är inte det ganska roligt så säg? Inspiration! 

Kommentera

Publiceras ej