Tröttkväll

0kommentarer

Är riktigt seg. Har en massa inspiration men vet inte riktigt var jag ska lägga den. Främst känner jag att jag vill bli klar. Klar med vadå? Ja alla små saker som jag påbörjat. Och de mellanstora sakerna. Och de stora sakerna. Varför ältar jag detta, det är väl bara att sätta igång, right? Mm, jag jobbar på det. Lustigt hur det där fungerar egentligen. Jag blev ju klar med draken idag t.ex. Varför är jag inte nöjd med bara det? Det är helt enkelt inte så jag fungerar. Jag strävar alltid efter mer. Nog med filosofi för ikväll, det kommer annars sluta med att jag ställer den oundvikliga frågan: men när blir man nöjd då?

En av mina klasskramrater postade i vår grupp på facebook att nu var kursutvärderingen öppen, så nu är den ifylld och klar. Bra att ha den gjord på en gång, annars brukar jag bara glömma bort dem. Det ska bli spännande att se vad de andra tyckte om sin praktik. Jag hoppas det var mestadels positivt!

Kommentera

Publiceras ej