Lite trögare idag, som sirap ungefär...

0kommentarer

Jag och CB förtjänar varsin lite applåd. Vi satt i drygt fem timmar och skrev på hemtentan idag. Tre frågor relativt klara, två kvar. Min gissning är att jag har ungefär 2 sidor kvar att skriva, och då ingår de två kvarvarande frågorna plus sådant jag vill lägga till på de övriga.

Idag fortsatte flyttstädningen. Det blev en vända till återvinningen med karton och plast, en promenad till Ica för att få fler papperspåsar, fönstertvätt i köket och utbärande av bord och stolar till det skinande rena vardagsrummet. Ska samla mig lite och fortsätta att diska och städa i köket. Morgondagen bjuder inte på några lektioner alls, så det blir till att fortsätta på hemtentan och att tokstäda inför lördagen.

Ringde även till Täby idag. Det visade sig att min handledare hade slutat, men jag fick i alla fall en mailadress så jag kunde maila lite info om mig själv. Tur att jag hittade en väldigt trevlig själ att prata med, så det löser sig nog till sist det där också.

Kommentera

Publiceras ej