5:a på kommunikationstentan!

0kommentarer

Tjoho! 
Vad glad jag blev när jag såg att jag fått en femma på hemtentan i kommunikation. I vanliga fall brukar jag glömma bort min kod strax efter tentafikat... Tänkte få dela med mig av slutkommentaren.

"Du skriver strukturerat och tydligt. Du fokuserar på kärnan i dina svar, utan att förlora flytet. Det är lätt att läsa och att förstå. Jag hoppas att du fortsätter skriva "populärvetenskapligt" för du har talang! Dina referenser fungerar perfekt - kul att du använder fler referenser! Detta är en excellent hemtenta! Du har verkligen visat prov både på att ha förstått, kunna tillämpa och problematisera och syntetisera. Jag håller med dig i allt. Jag hoppas att du fortsätter dra nytta av din kompetens inom detta område! Tack för trevlig läsning!"
Visst blir man glad? Sådant här gör att åtminstone jag blir alldeles glad och varm och får ett ton inspiration till att göra ännu bättre ifrån mig, för här får jag en återkoppling som inte bara är en siffra på ett papper som glöms bort strax därefter... Här har ju en lärare verkligen engagerat sig i mina svar, sådant betyder något för mig!

Extra roligt på praktiken, en av mina handledare började äntligen prata om lite lämplig röntgenträning. De har en del preparat som man kan övningsröntga i lugn och ro. Tror jag kan lära mig att ta riktigt bra benbilder. Haha ^^

Kommentera

Publiceras ej