Nya lärdomar

0kommentarer

Gissa vad jag har lärt mig idag? Skarpnäcktåget går inte från slussen utan från gullmarsplan tidigt på lördagar. Suck. Detta upplyste två killar mig om varefter den ena var extremt intresserad utav allt jag hade att säga. Vilken tur att jag lyckades vara smart nog att inte ge honom mitt nummer... Han var riktigt påstridig! Nej vännen, om du hittar hit får du nog jobba på hur du försöker imponera på mig. Att bara tala om var tågen går och inte veta vad ett LAN är håller inte. Är du inte bättre än mig på minst ett multiplayerspel så får det vara. Faktiskt.

Fick ett ruskigt bra tips från en på Bagarmossen. Skaffa en adressbok och använd den att skriva upp nya saker du lär dig eller sådant som är ruskigt bra att snabbt ha tillgång till. Sortera in det under lämplig bokstav. Exempelvis numret till Stockholms katthem, sjukdomarna DHPPi vaccinet tar osv osv.

Fluffigt är nu på väg hem. Han bröt loppen efter att ha närapå förfrusit fingrarna efter det ihållande regnet. Han skickades in i sjukvårdstältet där han fick värmas upp igen. Inga bestående men i alla fall, och han sa att han får göra om det nästa år istället.

Kommentera

Publiceras ej