Jobba hela helgen!

0kommentarer

Jag måste ha några av de mest spexiga arbetstider man kan ha. I fråga om variation alltså. Missförstå mig inte, jag tycker det är roligt med varierande tider och arbete, men ibland undrar jag om det inte är svårt att lägga schemat!
 
Var ledig igår, fredag, och då passade jag och Fluffigt på att åka ända bort till Heron Ciry för att få se MIB3 utan 3D. Lätt värt.
 
Idag då, börjar jag jobba först vid 15:00. Slutar 23:00, och eftersom mina arbetskamrater har skrämt mig lite lagom genom att säga att Bagarmossens tunnelbanestation inte är så trevlig sent på kvällen får Fluffigt komma och möta mig xD. Jag vet inte riktigt vad som ska hända egentligen, jag har då aldrig stött på några läskiga typer, bara lite vingligt folk med en öl i handen som jag skulle kunna springa ifrån och småkids som leker högljutt på tåget.
 
Imorgon börjar jag vid 11:00 och slutar 19:00, för att sedan på måndag ha ett lagom tidigt 07:00-16:00-pass. Därefter ledig. Nice. Det känns lite som att jag inte har helger längre, bara vardagar med blandat ledigt. Nåväl, nu blir det lunch så jag får lite energi till att jobba.

Kommentera

Publiceras ej