Det var ett tag sen...

0kommentarer

Det var ett tag sedan jag skrev senast. När det händer brukar jag sammanfatta saker och ofta blir det mycket tankar och reflektioner.

Jag överlevde statistiken tror jag. Mycket hårt arbete var det dagarna innan, övningsprov, räknestuga och sedan flera timmar på eftermiddagarna bara för att försöka få ett grepp om det och skriva på formelsamlingen som vi fick ha med oss på tentan. Jag tror jag satt i drygt tre och en halv timma. Då svarade jag på alla frågor utom en, och jag hoppas innerligt på att jag är godkänd. 

Nu har vi börjat med anestesin och det är bra mycket mer spännande! Riktigt bra föreläsare och intressant innehåll. Kan knappast bli bättre, eller hur? Var lite lat idag med skolarbetet så jag ska ta igen det imorgon hade jag tänkt. 

Vet ni, jag har så mycket som snurrar i huvudet på mig just nu, så jag är helt enkelt inte förmögen att skriva ett längre inlägg. Med detta får ni låta er nöja så kanske jag kan lyckas berätta något spännande inom en snar framtid.

Kommentera

Publiceras ej