Action i Skara

0kommentarer

Wow, både Aftonbladet och DN skrev om det, tydligen har det varit en misstänkt bomb i Skara. Oroa er inte, det var inte nära mig och det var dessutom en falsk bomb, men i alla fall! En snubbe försökte med utpressning och hotade detonera en bomb om han inte fick en halv miljon tydligen. Bara i Skara gott folk, bara i Skara.

Appropå Skara, som är den lilla byn där jag bor, vi har snö! Jajemensan, drygt ett centimetertjockt lager ligger över markerna.

Inte för att jag ska göra så mycket lustiga saker för det. Igår gjorde jag visserligen alla uppgifter på kapitel 5, och nästan alla på kapitel 6, men det blir väldigt mycket plugg idag ialla fall. Mitt mål blir alla uppgifter klara på kapitel 6 och 7 (dock ej de som kräver en viss internetlänk, jag tänkte använda dem som repetition senare) och givetvis läsa kapitel 7 och 8. Jag kan ha varit uppe till halv fem igår natt av misstag och idag straffar det sig med stenhård studiedisciplin. Hur jag kunde råka vara uppe till halv fem? En Belgisk kompis började skriva till mig och vi försökte hitta ett gemensamt spel att spela. Det tog ett tag för hans nedladdning av Left 4 Dead att bli klar, men sen liksom fastnade vi i roliga samtal och zombieslakt.

Mindre zombieslakt idag och mer plugg. Samt det första styrelsemötet att se fram emot klockan 19:00! Wiieee!

Kommentera

Publiceras ej