Roadtrip till Skövde

0kommentarer

Igår drog jag lite hastigt och lustigt med mig Martina på en kort roadtrip till Skövde. Det var ju superbra, för inte nog med att jag fick körträning, (fram och tillbaka till Skövde samt fram och tillbaka till Madde sen på kvällen inklusive mörkerkörning) jag lärde mig dessutom att det finns rondeller uppdelade i två filer precis innan man kör in där filen till höger bara går till höger! Har varit med om att den går rakt fram och höger men aldrig endast höger... 

Igår då, wow, snacka om shopping! Martina som tycker massor om att köpa väskor och skor höll sig men projicerade kanske sina önskningar på mig, för jag gick från Din Sko med inte mindre än tre (3!) par skor. Oj! Jag som aldrig brukar köpa skor ordentligt annars. Tror att jag ändrade uppfattning efter följande diskussion:

"Hur många skor har du då?"
"Jaaaa, alltså dom jag har på mig. Förutom vinterstövarna och ett par sandaler"
"Du menar dom med hål i?"
"Jaaaa"

Alltså, det var hög tid för nya! Hade dessutom supertur, för om man var medlem där så fanns ett erbjudande om 20% rabatt, så det blev jag, och då fick vi reda på att det dessutom var 10% välkomstrabatt. Summan av kardemumman blev att jag köpte tre par skor + impregneringsspray för 717 kronor.


Ny verision av mina nuvarande gröna underbart bekväma skor.


Ett par blå bekväma skor.


Utan skosnören! Älska!

Kommentera

Publiceras ej