Fokus på Hazard ett tag

0kommentarer

Tentan är över. Ytterst kort kan jag sammanfatta det med att multiple choice suger. Det var olika nivå på frågorna och jag avskyr när man behöver börja fundera på hur de menar när de ställer frågan på ett visst sätt. Det ska inte vara några om eller hur. Kan man det så kan man det och då ska svaret vara busenkelt. Essädelen var hysteriskt utmattande. Jag skummade igenom frågorna men fäste inte mycket uppmärksamhet på dem. Det var fyra sektioner och varje sektion var värd 10 poäng. När det var en timmas skrivtid kvar hade jag knappt hunnit avsluta fråga 2. De två första var massiva och mycket snarlika där man skulle beskriva all omvårdnad och förberedelse inför en narkos på en hund respektive en häst. Det visade sig att den tredje frågan tog max 15 minuter att besvara och den sista som enbart var en räkneövning tog knappt fem minuter. Ha! Efter sedvanlig tentafika och massa hästupplevelseprat bar det iväg hemmåt sedan jag fann mig återigen ensam i lägenheten. Hector drog till Skövde och till nya pojkvännen.

Ingen nöd på mig inte! Har sällskap av Illidan i soffan, har lite najs musik på och pannkakssmet i köket som bara väntar på att få gräddas.

Har nu även hur mycket Hazardarbete att sätta tänderna i som jag har skjutit upp på grund av tentaplugget. Suck. Har i alla fall samlat ihop alla staffare och nu ska jag bara se till att de ger mig lite vettiga svar på när de kan vara på lanet så jag kan schemalägga dem ordentligt. Puh.

Och uppdatera hemsidan.
Och uppdatera twitter.
Och göra namnskyltarna.
Och peta på Lemonsqueeze så han skickar det där infernaliska turneringsschemat nån gång!

Kommentera

Publiceras ej