Sjätte luckan: Julfilmer

0kommentarer

Framförallt när jag var liten så tyckte jag december och runt juldagarna var så bra för att alla filmer man tyckte om sändes i repris då... Idag finns ju streamingtjänster, playfunktioner, youtube och *host* torrentsiter. På youtube hittade jag en gammal julfilm som jag minns att jag sett men absolut inte mer, nämligen Rudolph the Rednosed Reindeer! Åh, animationen är ganska dålig, framförallt i början, men den är å andra sidan från 1999. Det är tretton år sedan och jag tror inte filmbudgeten var fantastisk. Det positiva är att den är mysig! Barndomsminnen förgyller kvalitén och gör den ännu bättre. 
 
Vet ej hur länge klippet kommer fungera eftersom copyrightfantaster säkert kommer ta ner den så småningom, men ni får väl njuta så länge som det går helt enkelt! Eller köpa den, om ni vill se den fler gånger.

Kommentera

Publiceras ej