Femtonde Luckan: En gamers önskelista

0kommentarer

Något försenad, jag vet. Här kommer dock mitt inlägg som borde ha kommit upp igår och som handlar om min julartikel jag hann klart med igår för crtl-alt-elite. 
 
Läs den här.
 
Den är baserad på de svar som jag fick på en relativt stor enkätundersökning. Totalt fick jag in 116 svar och runt en fjärdedel av dessa var tjejer! Jätteroligt tycker jag, för jag tror att det kan ge en något bättre fördelning av åsikter och trender om man når ut till hela populationen. Man måste bara veta var man ska leta. 
 
Min inlägg får ni jättegärna läsa, det är roligt att lyckas skriva små artiklar för sidan, och då blir det ju ännu roligare om de faktiskt blir lästa. Kan ge lite tips sådär om att hårdvara i form av tangentbord, möss och headsets stod högt upp på önskelistan. Desvärre är detta sådana saker som inte vem som helst kan handla till någon annan. Det är så mycket som ska passa för att det ska ge rätt känsla. Exempelvis kan datormöss vara för tunga eller breda för att passa alla händer, och tangentbord kan vara för tungtryckta eller ha dålig layout. Hörlurar kan trycka på öronen eller vara i allmänt fel storlek.
 
Just ja, för detta inlägg följde jag en photoshoptutorial tills jag tröttnade på den och körde lite freestyle. Ni vill väl se bilden? Tänkte väl det.

Kommentera

Publiceras ej