Triss i flytt

0kommentarer

Nu börjar det närma sig på allvar. Första flyttdatumet är satt till den 25:e augusti, det vill säga om 9 dagar. Därefter bär det av till första anhalten, Fluffigts systers lägenhet i Sundbyberg där vi ska bo fyra personer och tre katter i två månader. Andra och tredje anhalten kommer bli i början på november då både jag och Fluffigt flyttar till våra nya bostäder, han till en studentkorridor på 15 kvadratmeter, jag till en tvåa i Skara på 52 kvadratmeter. Kontraktet till min lägenhet ligger på sängen, det ska bara signeras och postas, sedan är boendet säkrat för resten av min studietid. Wow. Det är verkligen inte mycket kvar nu. CSN-lån har jag ansökt om också och redan fått godkänt på. 
 
Jepp. Jag ser mig omkring i denna lilla lägenhet och inser att packningen kommer vara gjord på en dag om jag bara får tag på lite flyttkartonger. Och imorgon är det 8 dagar kvar...

Kommentera

Publiceras ej