Nya personliga almanackor

0kommentarer

Min favoritsida för att skapa en personlig almanacka är på personligalmanacka.se. Jag har använt mig av den tjänsten tre gånger tidigare tror jag, denna vända ska även Fluffigt få sig en fin ny personlig almanacka. Förra gången jag gjorde en åt mig fick den som framsidebild min lilla Baby Sfinx Hatshepsut. Denna gång anpassade jag min Cat Girl-bild för att den skulle passa formatet bättre. Åt Fluffigt gjorde jag en helt ny design där jag kombinerade ponnyer och Portal.
 
Detta blir som sagt min framsida.
 
Och baksidan.
 
Fluffigt som ponny! Han är helt klart en rosa ponny med en PS3-kontroll som cutie-mark och bakgrund samt portaler på temat Portal.
 
Nu är det bara att vänta i 2 veckor på att de ska bli klara. Då kommer vi dock med största sannolikhet att bo hos Melissa, Fluffigts tvillingsyster. Tiden går fort minsann! 

Kommentera

Publiceras ej