Uppe i ottan igen

0kommentarer

Det är sådär vansinnigt tidigt igen, och här sitter jag vaken och skriver på bloggen. Utanför har vädret aningens förbättrats. Träden svajar inte längre fram och tillbaka. Grått är det i alla fall och jag blir lite orolig när det på dn.se står om elledningar som blåst sönder och tåg som inte går. Nu håller jag tummarna för att trafiken från Skövde inte påverkas.

Har en gosekatt i famnen också. Han satt förut bredvid mig men visade tydligt att han ville ligga i mitt knä istället, och det är svårt att säga nej till ett buffande mjukt huvud och en len tass som petar på en. Nu är planen att duscha och sen packa inför hemresan idag. Får inte glömma att skriva ut E-biljetterna samt kopiera superbra paper som Hector hittade igår.

Idag blir nog den roligaste dagen i skolan just den här veckan. Vi ska vara på KTH och i praktiken studera funktionell anatomi. Det vill säga, gosa med hundar. Mer om det ikväll troligen. Duscha var det ja...

Kommentera

Publiceras ej