Tack mamma!

0kommentarer

Tack så jättemycket mamma för det fina kortet och det roliga brevet. Jag håller med, det är tur att det finns öronproppar att tillgå!

Idag var en riktigt seg dag. Vi hade en föreläsning om mer eller mindre saker vi redan gått igenom. Den tog sig sista timman efter lunch dock, då pratade föreläsaren om felkällor i mätmetoder vid utvärdering av rehabilitering. Det tyckte jag var riktigt spännande. Inom mig hörde jag en röst som viskade: "Du ska inte börja forska då?". Men jag vill ju jobba också! Man kanske hinner göra både och i framtiden? Kanske måste jag jobba ett bra tag så att jag vet vad som verkligen skulle behöva utvärderas.

Resten av dagen skall ägnas åt tre saker. Seminariearbetet. Färgläggning av en bild till en tävling samt tillagning av en korsvstroganoff.

Kommentera

Publiceras ej