Tack mamma och mormor

0kommentarer

Tack så mycket mamma och mormor för era fina brev! Det betyder jättemycket att få höra från bebyggelsen när man är strandsatt i en liten by såsom Skara. Min mor skickade tre vykort med sådan där underbart motiverande text, så jag tänker delge er dem, så ni också kan bli inspirerade!

Gör saker för lusten och glädjens skull!

Förkasta inte en frestelse - tänk om den inte kommer igen?

Skynda dig medan du har lust!


Visst är de bra? Speciellt för en sådan som mig som ibland kan tycka att jag inte har tid att hänge mig åt att till exempel rita när jag väl får inspiration. Sitter just nu och äter mat, slänger i mig är väl rätt benämning kanske. Vi har en föreläsning som börjar väldigt dumt i tiden. Vi ska nämligen gå från elva till tre. Med andra ord får man äta innan och sen ta med sig frukt. Det ska i alla fall bli spännande, powerpointen såg intressant ut och den behandlar höftleds- och armbågsröntgen, något vi kommer hinna göra massvis av under vår yrkestid. I alla fall, nu mer mat, sedan massa plugg!

Kommentera

Publiceras ej