SuperSöndag

0kommentarer

Woaah, jag har hunnit med så mycket att jag knappt förstår det själv. Jag har samlat ihop all input från mina gruppmedlemmar och gjort klart rapporten om water walking. Allt det de vill ha med i powerpointen är också klart, och alla bilder jag fått skickade till mig är inlagda och länken till bilden står under, precis som det ska vara. Och jag har dammsugit. Har jag nämnt att klockan inte ens är tolv ännu?

Så, vad har jag kvar? Göra de bilder som jag behöver till powerpointen, läsa igenom en artikel och eventuellt om tid finnes, klippa ihop ett kort videoklipp som visar hur en häst, en hund och en katt går på en water walker.

Och det som jag verkligen vill ha klart, bilden till tävlingen. Det går framåt, men det är några timmars arbete kvar på den. Sedan tror jag att det mest handlar om att den ska bli tillräckligt klar för tävlingen. Det kan hända att jag får fortsätta måla på den efter och finputsa. Bara den hinner in och bli godkänd innan deadline.

Så, lite målande till powerpointen, därefter lunch och så har jag en tvättid vid två.

Kommentera

Publiceras ej