Seminariedag

0kommentarer

Idag hade vi en av våra sällsynta långa dagar. Från nio på morgonen med paus för lunch och några bensträckare körde vi på tills klockan var halv fem. Då hade tio grupper presenterat sina rehabiliteringsmetoder med allt från laser och shock wave till simning och balansbollar. Det var bra presentationer och vissa metoder kändes väldigt spännande såsom värme/kyla, simning och water walking som var det som min grupp pratade om. Vissa metoder kände jag att jag verkligen inte ville pröva på, däribland ultraljud och shock wave.

Imorgon väntar en föreläsning och sedan visning av hur tömkörning går till. Föreläsare är Anders Eriksson. Det ska bli roligt att få se hur det ska gå till, kontra det man fått göra när jag hängde i stallet för snart ett decenium sedan. Oj, jag börjar bli gammal!

Kommentera

Publiceras ej