PBL-fallet är fääärdigt!

0kommentarer

Äntligen äntligen!
Terminens första PBL-fall är klart. Jajemensan! Till och med referenserna hyffsat korrekt är angivna, och jag har varit så duktig så att jag har angett dem löpande i texten också. Mest för min egen skull. Jag hade en idé om att jag skulle lära mig mer om jag verkligen ansträngde mig med PBL-uppgifterna, och jag tror det har fungerat! Jag känner att jag har ganska god koll på vad man har för alternativ vid en korsbandsruptur.

Nu blir det en kort paus, och därefter ska jag ta itu med seminariearbetet och skriva om vattnets egenskaper. Det blir mycket läsa för att verkligen förstå det så pass att jag enkelt kan förklara det i text. Faktum är att jag tror jag kommer rita en hel del bilder så att det bli överskådligt sedan på presentationen.

Kommentera

Publiceras ej