Kigurumitajm!

0kommentarer

Precis innan vi skulle gå iväg till skolan så ringde det på dörren och Hector ropar "Din kigurumi är här!" Wiee! Kvittera, ta emot, byta om så vi kunde gå till skolan i dem, smällde igen dörren oooooch.... insåg att vi låst oss ute. IGEN! Så nu har vi delat ut en extranyckel för det här fungerar ju faktiskt inte längre =P

Är ni inte nyfikna? Klart ni är! Här får ni se bilder!

Tittut! Passade på att ha mina stora fluffiga tassvantar också.


Lekfull katt leker med en alldeles oemotståndlig leksak! Boll, snören, fjädrar, allt i ett! Kan det bli bättre?


Jag, helt enkelt. Insåg nu att det inte syns på någon utav bilderna men jag har en helt bedårande svans! Jag säger det till er därute som väntar på och vill köpa en kigurumi, gör det! Våga visa fläckarna! Länk till sajten jag beställde från hittar ni här.

Kommentera

Publiceras ej