Inför VFUn

0kommentarer

Information om VFUn idag, jag känner mig mer och mer taggad, mest på att få träna mer på häst tror jag. Senast den 24:e oktober ska vi lämna in vår val, både för smådjur- och hästpraktiken. För smådjur finns drygt 30 olika djursjukhus att väja på, på häst bara 18. Dessutom råder viss osäkerhet då alla ATG-kliniker ligger ute till försäljning och man inte riktigt vet hur det ska gå med det där. Tråkigt. De vars framtid var mest osäkra har tagits bort som alternativ.

Ska ägna tid efter tentan åt att gå in på alla djurklinikers hemsdior inom rimligt avstånd och kika innan jag bestämmer mig. Fyra stycken måste man välja och jag vill att det ska kännas bra även om jag får mitt fjärde alternativ.

Vi hade även införtentagenomgång idag, så jag känner att jag ska ägna tiden innan jag ska iväg till Skövde och Cecilia åt att plugga. Lite musik och lagom pauser då och då och jag har en god chans att lära mig någonting som kan komma till nytta på onsdag. Önska mig lycka till!

Kommentera

Publiceras ej