Det tar ju aldrig slut

0kommentarer

PBL-fall angående korsbandsskada och rehab med frågor och underfrågor som skall besvaras senast tisdag nästa vecka, seminariearbete om water walking där jag ska skriva om den fysikaliska förklaringen, negativa saker med water walking och börja planera powerpointpresentationen samt renskrivning av rehabföreläsningen kvar! Och det är inte för att jag har legat på latsidan heller. Jag har pluggat varenda kväll och renskrivit anteckningar alternativt suttit och läst i rehabboken om vattenterapi eller sökt material på nätet. Puh.

Jag har pluggat nånstans mellan 1½ och 2 timmar idag, och sedan fick jag äntligen inspiration (om än något tvingad) till att sitta och rita lite på datorn. Nu är jag så pass hungrig att allt jag kan tänka på är mat. Därför skall jag attackera köket och finna mig en banan. Om jag har tur kan jag påbörja en tidig matlagning efter det.

Kommentera

Publiceras ej