Artwork - Viking Love och Tiny Knight

0kommentarer

Jag har lagt upp en bild tidigare på min lilla riddare, men då jag tyckte att han bara försvann i sin alltför grälla bakgrund placerade jag honom på en enkel blå istället, nu syns han! Dessutom har jag lagt ihop en ny bild med detaljer från bidraget till min tävling på Hentai Foundry. Då jag vet att blogg.se regler hindrar mig från att lägga upp den typen av bild, samt på grund av det faktum att jag misstänker att många yngre personer besöker min blogg avstår jag från att visa bilden i sin helhet. För de som vill se den, finner ni den antingen på min hemsida som är länkad från bloggens länkarkiv alternativt på mitt konto på forumet. Den är absolut inte obehaglig utan det är en riktigt bra bild, en av mina absolut bästa färgläggningar hitills oh jag är riktigt nöjd med den. I alla fall, här kommer bilden på riddaren Sir Big Heart, eller möjligtvis Sir Brave Heart samt detaljerna från vikingabilden.

 

Kommentera

Publiceras ej