Allt på en och samma gång

0kommentarer

Idag ska jag börja med att göra klart PBL:en. De frågor jag ska besvara är:

Fråga 1. Vilka är de vanligaste orsakerna till ryggproblem hos häst?

Fråga 2. Vad är Kissing Spines; orsak, symptom, diagnos, behandling, prognos?
Fråga 3. Hur rehabiliterar man en häst med ryggproblem?

Det är så få frågor att jag knappt tror det är sant. Har jag missat några? Om det är så, så får det vara.
Idag har jag redan hunnit med en lektion i hållbar träning av hund som var oerhört intressant. Man vill skaffa hund direkt och träna! Har även lyckats göra fyra matlådor som jag strax ska ställa in i kylskåpet och så har jag diskat lite också. Inte de mängder som Hector får undanröjda ideligen, men en del i alla fall. Och just ja, jag har ju passat på att gå förbi Skara Djursjukhus för att prata om och planera kort inför Öppet Hus där Djursjukskötarprogrammet ska få ha ett bord.

Alltså, fortsatt plan för idag. Ställa in matlådor, göra PBL:en klart, rita i en timma på bidraget, renskriva massage- och stretchinganteckningarna. Och andas. Och andas. Och andas!

Kommentera

Publiceras ej