Tentaresultat, tror jag.

0kommentarer

Såvida jag inte har glömt bort mitt kodnummer alldeles så är jag godkänd på rehabiliteringstentan. Maxpoäng var 75 och godkäntgränsen var ursprunligen 50, men den måste de ha sänkt. Jag tyckte alla hade någonstans mellan 48 till 60 poäng mer eller mindre, och vet ni, jag känner inte att det var för att de kunde så mycket eller så lite. Nej, såvida jag inte tittat alldeles galet är jag godkänd och det är det som betyder något, för jag vill verkligen inte behöva göra en omtenta i samma stil!

Ärligt talat vet jag nu i efterhand inte om jag är glad för att de allra flesta av oss klarade oss, eller om jag är besviken för att vi inte fick visa att den här typen av tenta är per definition dålig! Haha. Vilket dilemma! Eller så är det vi som blev överbevisade, jag är inte riktigt på det klara än om jag borde känna mig lite lurad.

Körde även lite bil tidigare idag. Det jag har problem med är placering på landsväg som har två filer fastän de inte är uppmärkta och att hålla rätt hastighet utan att kika på hastighetsmätaren. Än kan jag inte höra hur snabbt bilen går. Det jag gjort bättre nu är snabbare växling, snabb start och placering i rondeller. Vi övade på att titta i speglar och döda vinkeln idag och det gick jättebra, samt att vända genom att utnyttja en korsning, och det gick prima det med. Frågade lite om mitt mål att ta körkort innan nyår och hon såg trist nog lite tveksam ut till det men sa att efter den tredje lektionen i Lidköping brukade hon ha en bra uppfattning om var man låg och kunna planera in allt nödvändigt efter det. Jag hoppas verkligen det... Tycker det verkar väldigt osannolikt att jag inte skulle lära mig tillräckligt snabbt för att få köra upp innan nyår!

Kommentera

Publiceras ej