Skara lurar mig

0kommentarer

Solen lyser verkligen upp hela Skara, himlen är klarblå och gräsmattorna fortfarande gröna. Visst låter det varmt och härligt? Glöm det! Bor man mitt mellan Sveriges största sjöar har man iskalla höstar, så är det. Jag måste ha vantar och troligen en halsduk för att inte frysa ihjäl när jag går ut.

Idag skulle jag ha haft en beteendestudie, men då jag inte fått ett bra svar om möjlig dag från djursjukhuset får jag göra annat. De skulle återkomma senare idag, och är det så att det inte går att ordna på ett bra sätt, ja då studerar jag min egen katt istället! Kort sagt kommer dagen att ägnas åt annat, bland annat ska jag cykla ner till ÖB, kolla om jag kan gå hämta bandagematerial på KTC, jobba på seminarieuppgiften, göra klart min lineart ooooch andas! Det lät som att det där blev väldigt mycket!

Angående linearten är det helt enkelt så att jag har hittat ett nytt sätt att göra lineart på, och det är givetvis jättekul att testa och se om det funkar för mig.

Kommentera

Publiceras ej