Nu har vi bokat halkan!

0kommentarer

Idag steg jag upp i gryningen för att börja min körlektion halv åtta. Det var en kille som började köra, och det var intressant att se att han körde samma runda och tränade på det jag gjorde gången innan. Det var helt perfekt, för det blev som en repetition för mig!
Själv fick jag träna på vänstersvängar på landsväg. Det var knepigt och mycket att tänka på. Den sista svängen blev jättebra, så det var roligt! När vi kom tillbaka bokade vi nästa körlektion (den 31:a oktober), riskettan (27:e oktober) samt *trumvirvel* Halkbana (den 14:e november)! Vi skulle bokat för uppkörning också, men sidan där hon kunde se datum låg nere, så det tar vi en annan gång. Jag ser mitt mål väldigt tydligt framför mig just nu! Hon tippade på minst fyra körtillfällen till, och det tycker jag verkar rimligt. Detta är ju jättespännande! Ska se till att läsa massa teori nu under veckan.

Kommentera

Publiceras ej