Artwork - Catgirl Lineart

0kommentarer

Detta blir ett ytterst snabbt inlägg. Jag experimenterade med en ny lineartteknik och detta är helt enkelt resultatet. Ska vid tillfälle färglägga den också, för jag har hittat en tutorial i hur man färglägger hår på mangakaraktärer som jag vill testa. Ja, och att kunna rita manga är en annan av de saker jag försöker lära mig just nu. Detta kommer sig av att jag tröttnade på att inte känna att jag var tillräckligt bra, utan nu tränar jag på sådant jag inte kan för att bli bättre. Bilden? Den kommer här:

 

Den blir verkligen pluttliten när man lägger upp den såhär på bloggen eller på facebook. Nåväl, om jag färglägger den så lägger jag upp den på deviantart och min hemsida, och då kommer den finnas tillgänglig i vettig storlek.

Kommentera

Publiceras ej