Tillbaka i Stockholm

0kommentarer

Tillbaka i Stockholm sen igår kväll. Ojoj vad trötta vi var när Hector körde upp oss i mormors bil Ludde igår. Jag somnade i början av resan och Illidan som låg i mitt knä somnade fullständigt sista delen av resan. Han rullade ihop sig till en liten boll och sov djupt och länge.
Fluffigt mötte upp mig och mamma i centrum. Det var jättemysigt att få träffa honom innan han mitt i natten gav sig iväg för att åka hem. Någonstans strax innan gryningen skulle han mötta upp Nyman, Grinchen och lite annat folk och köra till Jönköping och Dreamhack. De ska spela i Dota2-turneringen som jag just nu tittar på! Grinchen, ffs, det är dags att köpa en ny dator! Han har DC:at tre gånger redan. Inte okej =P. 

Spelet ser awesome ut och jag upptäckte en glad överraskning på min mail. Jag har fått spelet av Fluffigt! Yaaaay! Tidigt julklapp! Gissa vad jag kommer spela^^

Så snart denna final är klar, heja grabbar, kom igen nu!!1, så blir det mer tentaplugg. Insåg att jag tappat bort de sista papprena på Iller o.O

Kommentera

Publiceras ej