Tidig lördag

0kommentarer

Min katt var jättesnäll mot mig i morse, för han väckte mig i god tid innan mitt larm gick så jag inte skulle missa min tvättid! En tvättid som börjar klockan sju. Suck.

I alla fall, denna gosiga kisse som mest vill vara ivägen har sett till att jag fått gå upp i sådan tid att jag kommer hinna med en massa roligt idag. Som att laga mat, tvätta, planera lekar inför Dss-middagen, planera julklappar. Det är ju perfekt det här!

Jag har även varit så oerhört duktig och fyllt i etologienkäten. Det har visat sig att våra röster inte riktigt blir hörda eftersom vår svarsfrekvens är för låg! Vi har inte en ena gång kommit upp i de 50% som krävs. Det känns lite illa, eller hur? Jag skrev lite på facebook om det för att göra reklam till klassen, så jag hoppas verkligen vi klarar 50% spärren nu.

Kommentera

Publiceras ej