Studiedisciplin Maximus

0kommentarer

Jag gick upp klockan nio i morse för att ta mig till KTH i Kista där jag, Fluffigt och Nyman skulle kunna plugga utan distraherande moment. Efter frukost, resa samt lite strul med färdväg pga Citybananarbetet var vi framme vid Kista strax efter elva. Med paus för att snabbt värma och äta lunch samt för en godisköparpaus och byte av grupprum stannade vi till strax efter fem. Jag tror att jag måste ha pluggat runt 4½ h totalt. Än är jag inte ens klar med det jag tänkt hinna med vilket innebär att jag kommer få sitta mer nu ikväll. 

varget hälsade på en snabbis på KTH. även han åker iväg imorgon, men jag tillbaka till Skara och han iväg till Amsterdam. Vi ska båda hem till jul på samma dag, planerat till den 21:a december. Vi båda hoppas på att trafiken vill arbeta med oss och inte mot oss och vädermakterna. Det är fullt möjligt att det blir som förra året då mitt tåg blev inställt. Tack och lov hade jag redan dagarna innan blivit överraskad och upphämtad av fästman + tvillingsyster med sambo. 

Okej, kraftsamling till halv åtta och sen kör jag på. Parasiter på häst blir det mer av ikväll tror jag.

Kommentera

Publiceras ej