Praktikplatsfördelningen klar!

0kommentarer

Tjoho!
*dansar runt i liten cirkel och skriker*

Jag fick båda mina förstahandsval i praktikplatsfördelningen! Underbart!
ATG Täby blir det på vårterminen och det är perfekt. Inte nog med att jag tror att de kommer ha mest intressanta fall och spännande hästar, dessutom kommer jag kunna ta mig dit på ett vettigt sätt xD!

Höstterminen bjuder på en vistelse på Bagarmossen, och dit ville jag komma bland annat för deras rehabavdelning samt blodgivarprogram. Lycka!

Ibland har man verkligen verkligen tur. Tänk, jag som var orolig. Trodde en hel drös skulle välja precis samma som jag, men nu när jag ser fördelningen på platser i klassen inser jag att just Stockholm var väldigt konkurrensfritt. Vi var få och vi hade redan bestämt oss för olika platser där vi ville hamna. Perfekt!

Kommentera

Publiceras ej