Behagar Bokus skämta med mig eller önska mig en God Jul?

0kommentarer

Jag är inte riktigt säker på att detta är ett lyckad drag av Bokus. Har ni någon gång handlat eller klickat runt på en internetsajt och när ni klickat in på en vara så kommer butiken även rekommendera andra liknande varor, baserat på vad andra köpt, kategorier eller vad du själv brukar handla? Ni vet kanske vad jag pratar om nu i alla fall, okej, vidare i historian.

Jag ska innan jag åker hem köpa den nästintill obligatoriska statistikkursboken Statistik för hälsovetenskaperna av Göran Ejlertsson. På Bokus letar jag reda på denna bok varefter mina ögon upptäcker deras julbudskap. Där, bredvid denna underbara statistikbok har de slagkraftigt skanderat:

Passar bra ihop som julklapp (med):

Och bredvid Göran Ejlertssons bok Statistik för hälsovetenskaperna är Vetenskapsteori för nybörjare placerad! Hahaha! Dessa två är alltså en rekommenderad julklapp, alltsammans för bara 505 kronor. Passa på att slå till nu alltså! Eller, kanske inte ändå >.<. 

Detta påminner mig om att det är hög tid att börja knåpa ihop en önskelista. Annars vet man aldrig vad för rysligheter man kan råka ut för under granen. Som Vetenskapsteori för nybörjare till exempel!

Kommentera

Publiceras ej